НОВИНИ
В Україні почали знижуватися ціни на паливо
 
Минулими вихідними роздрібні мережі АЗС знизили ціни на бензини і дизельне паливо, щоб виконати постанову Кабміну про встановлення максимальної торговельної націнки. Про це повідомляє Enkorr з посиланням на дані моніторингу Консалтингової групи А-95 в понеділок, 17 травня.
 
Так, на заправках WOG і ОККО бензин марки А-92 подешевшав на 1,24 грн / л, до 29,75 грн / л, бензин А-95 - на 1,77 грн / л, до 30,22 грн / л, дизельне паливо - на 2,1 грн / л, до 27,89 грн / л.
 
SOCAR опустив ціну бензинів на 1,29-2,06 грн / л, водночас ДП залишилося на попередньому рівні - 30,98 грн / л. У компанії стверджують, що це дизпаливо підпадає під категорію преміального.
 
У мережі KLO "двійка" подешевшала на 2,6 грн / л, до 27,79 грн / л, "п'ятірка" - на 1 грн / л, до 29,99 грн / л, ДП - на 1,5 грн / л, до 27,89 грн / л. Найбільша консолідована мережа АЗС групи Приват знизила ціни на дизельне паливо на 1 грн / л, до 27 грн / л. Також відкоригували свої ціни Паралель, Shell і Рур груп (див. Таблицю).
 
При цьому в мережі AMIC ціни на бензини зросли на 16-63 коп. / л, до 29,56 грн / л і 30,09 грн / л за "двійку" і "п'ятірку" відповідно, а дизельне паливо подешевшало до 27,81 грн / л (-0,85 грн / л).
 
Загалом по Україні середня ціна бензину А-92 знизилася на 27 коп. / л, до 28,30 грн / л, бензину А-95 - на 48 коп. / л, до 29,01 грн / л, ДП - на 97 коп. / л, до 27,39 грн / л.
 
При цьому на вихідних низка великих мереж призупинила реалізацію брендового преміального палива з поліпшеними показниками якості, ціни на яке перевищують середню вартість з урахуванням граничної націнки.
 
 
 
В Офісі президента заявили, що введення держрегулювання на ринку пального - вимушений для нецивілізованого ринку захід, а зняття з продажу брендового пального - демонстрація монопольної змови. Про це в коментарі Укрінформу сказала заступник голови ОП Юлія Свириденко.
 
"Зняття з продажу брендового пального - чергова демонстрація монопольної змови. Жодна з мереж не везе спеціально окреме пальне для його використання в якості брендового. Про це свідчать дані з імпорту нафтопродуктів. Пальне стає брендовим, коли прямо на нафтобазі менеджмент мережі АЗК додає в пальне спеціальну присадку, ціна якої майже не впливає на ціну брендового пального. Однак додаткова ціна, яку платять покупці, - майже 50 доларів на тонні", - заявила Свириденко.
 
За її словами, і базове пальне, і присадки є в достатній кількості, тому підстав для обмеження продажу брендового пального в Україні немає.
 
"Єдина мета - тиск на уряд", - резюмувала заступник голови ОП.
 
Нагадаємо, 14 травня Кабмін ввів державне регулювання роздрібних цін на бензин і дизельне паливо.
 
Але вже 16 травня в Мінекономіки роз'яснили, що ця постанова не стосується "брендового преміального палива" з поліпшеними показниками якості.
 
Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet